Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-11, 09:44   #126
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 16-åring alene hjemme en uke?

Jeg vet at jeg foreløpig bare har små barn, og nettopp derfor så synes jeg tråder som dette er skummelt.

Da jeg var 16 var det ikke noe problem i verden at jeg var hjemme alene en uke. Jeg hadde en venninne boende hos meg, og så var kjærestene våre dere når det passet. Kjærestene var voksne gutter i fulle jobber. I tillegg så hadde mamma alliert seg med naboen over gata. Han var politi (i likhet med 3 andre naboer, så gata vår var alltid full av politibiler). Hvis noe skjedde, så kunne jeg gå til ham. Og det hadde jeg ganske sikkert gjort. Men det skjedde aldri noe.

Broren min fikk ikke være hjemme alene da han var 16. Til det var han altfor uansvarlig.

Så i mitt hode har jeg tenkt at ansvarlige unger kan være hjemme alene. Men jeg må vel snart begynne å innse at verden ikke er som den var da jeg var 16. Eller?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat