Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-17, 10:42   #95
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Jeg synes vel kanskje at det må være lov å ønske å være den beste utgaven av seg selv, uten at det nødvendigvis skal bety at man spiller rett i hendene på en utseendefiksert mannsdominert verden.

Det vil si, jeg ønsker å SELV bestemme premissene hvordan jeg fremstår og hva som skal være viktig i ulike sammenhenger. Premissene kan legges utifra dagsform, evne til å lese sosiale koder eller generell skikk og bruk. Jeg bruker både stemme, stil, klær og sminke bevisst i ulike sammenhenger, og tenker at det av og til ikke BARE handler om kjønn, men også common sense i forhold til budskapet du vil dele. Hvis jeg skal undervise 100 studenter i farmakologi, stiller jeg i et antrekk som flytter fokuset VEKK fra MEG og over på det jeg snakker om. Det handler slett ikke om retten til å gå med hva jeg vil og overalt.

Jeg ser ikke den store prinsipielle forskjellen i å farge håret for å unngå grått, eller å bruke bh for å løfte sigende bryster. Jeg synes heller ikke at noen av delene er så skrekkelig provoserende.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat