Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-17, 21:29   #84
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Egenpleie handler mye om trivsel for min del. Jeg er jo knapt ute av døren, så ingen kan si jeg gjør det for omgivelsene sin del. Likevel hender det at jeg bruker litt sminke en dag der bare katten ser meg. Fordi jeg synes det er gøy. Sjansen er sånn sett like stor for at jeg har på sminke en dag der jeg bare ligger i senga, som at jeg ikke har sminke i det hele tatt en dag der jeg går ut.

Jeg gidder aldri å bruke sminke hvis jeg ikke skal ut av huset, ei heller om jeg skal på butikken eller på fjelltur. (Sminke på fjelltur? ) På jobb bruker jeg moderat sminke, men det hender rett som det er at jeg prioriterer 10 minutter søvn heller enn putte farge på øyenbryn eller ta på solpudder. F.eks. Mascara er vel det eneste jeg ha. Barbere legger gjør jeg vel knapt mellom september og mai, tror jeg. Og jeg kan godt gå på stranden midt i juli uten å ha gjort det også. Hva folk evt. måtte tenke om mine ubarberte legger, bryr meg midt i ryggen. Folk som tenker veldig mye om andres kropp, er uansett ikke folk jeg bryr meg noe særlig om meningene til.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat