Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-17, 21:03   #83
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

En tråd om truser, og symboleffekten slike har. Jeg husker for øvrig godt at vi har hatt tråder om både hårfarging og sminke og hva signaleffekten er av slikt.

Jeg husker ingen slike tråder, men du skal ikke se bort ifra at jeg har deltatt i en.

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Det er ikke en tråd om truser nei, men om markedet for økende antall produkter som plasserer kvinnerollen som objekt.

Ja, men ikke om operasjoner slik jeg forstod det og derfor sammenligner jeg det med sminke.

Jeg syns det er en tankevekker at min venninne syntes det var så befriende å være på tur med meg for da trengte hun ikke å styre med sminke hver kveld. Når hun var med andre venninner brukte de timesvis for å gjøre seg klar for middag, hver kveld. Hvorfor gidder man det når man synes det er stress?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat