Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-17, 13:08   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Uff, det er utrolig leit at det blir sånn.
Det er akkurat sånn en trener på minsten sitt kull er også.
Nå har min gutt sluttet på fotball for godt da. Sluttet til jul Da orket han ikke mer. Nettopp fordi den ene treneren har vært sånn oppigjennom alle år. Treneren her er kjent for å være "tøff i kjeften" og mannen min har snakket skikkelig med han en gang, da var de kun 5 år. Gutten min ble kjempeskremt og sluttet. Startet igjen i 2.klasse. Samme opplevelse.
Så prøvde han igjen nå og holdt ut i 2,5 sesong. Da hadde denne treneren fått beskjed om å slutte men han fikk dessverre starte opp igjen av en eller annen grunn.
Nest siste året ba vi spesielt om at denne treneren ikke måtte være lagleder på hans lag. Men siste sesong fikk han selvfølgelig han som lagleder og det var vanskelig å få han til å møte.
Vi har i etterkant hørt at foreldre begynte å bli med på treninger for å observere treneren så det skjedde nok mye rart med andre også.

Jeg blir utrolig lei meg av sånn oppførsel for jeg tenker på guttene til denne treneren og hvordan de kan ha det hjemme. Jeg har ikke snakket med noen om det men jeg har opplevd litt av hvert selv i egen oppvekst, men min far var "smart da og var en flott mann/far utad.
Vi burde vel ha rapportert han inn et eller annet sted kanskje...
Unner ingen å ha det sånn.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat