Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-17, 11:23   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Kjære deg, dette er helt uakseptabelt! Jeg har to barn (9 og 11) som er veldig ivrige fotballspillere sjøl, og en mann som er trener, så jeg er godt inne i fotballmiljøet, og har aldri hørt om noe liknende som dette. Både det at treneren antyder at han bør slutte og truslene om å ikke få spille - jeg er målløs! Det er på tvers av alle reglene for barnefotball i Norge. Alle skal ha like mye spilletid! Dette tror jeg at jeg ville tatt opp på høyere nivå i klubben. Får så vondt av gutten din (og deg) når jeg leser dette. 7-åringer er fortsatt små - det er helt naturlig at ikke konsentrasjonen er på topp hele tida, og ferdigheter kan utvikle seg i rivende fart i disse årene.

Er der flere lag på kullet, slik at det kan være aktuelt å bytte lag?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat