Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-16, 21:16   #55
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barn som ødelegger

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Det er forskjell på å sitte hjemme og vippe på kjøkkenstolen og i lobbyen på et hotell altså. Mine hadde i hvertfall fått streng beskjed om å sitte ordentlig, og hørt etter. Såpass må det da være lov til å forvente av et barn på 8 år?

Nå har jeg sikkert ikke satt meg godt nok inn i akkurat denne saken, men på dette hotellet er det ikke akkurat uvanlig at unger springer rundt uten konstant tilsyn. Iallefall i skoleferiene er det mye barneaktiviteter og barnedisco på kveldene. Og det er ganske vanlig at barna går først fra middagsbuffeten og ned på barnedisco, mens de voksne kan sitte igjen og spise dessert og drikke kaffe.

Jeg hadde nok også gitt streng beskjed til mine barn dersom jeg så at de bikket på stolen, men står det i saken at foreldrene så på mens det skjedde? Er det forventet at foreldre har et øye på en åtteåring hele tiden?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat