Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 14:34   #36
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Sex som alenemor kan være en ganske så tidkrevende syssel, må vite. Mye logistikk.

(Og innser at jeg rett og slett skal bruke det som argument på neste styremøte når jeg skal krangle på stillingen min igjen. "Jeg må få tid til sex! Det skjønner dere vel!")

Skulle likt å vært en flue på veggen på det møtet ...

Jeg vil ikke forsørges, ønsker å være økonomisk selvstendig om ting skulle skjære seg i forholdet. Meg og mannen har veldig lik type jobb, nesten lik lønn og da forventer jeg at vi også fordeler husarbeidet likt. Hadde mannen tjent i bøtter og spann og vi sammen hadde et ønske om at jeg skulle være hjemme noen år mens barna er små, så kan det hende at vi hadde gjort det. Det hadde ikke vært pga et ønske om å bli forsørget, men et ønske om å være mer tilstedet i barnas hverdag. Men nå tjener ikke mannen i bøtter og spann og vi er avhengig av to inntekter, så da er ikke det noe alternativ for oss. I tillegg tror jeg det hadde vært tøft å være borte fra arb. livet i mange år og så komme tilbake. I min bransje så vil alle mine kunnskaper i dag være nærmest avlegs om noen få år.

Selvfølgelig, det har jo også litt med hvilken livstil vi ønsker å ha også.. Vi kunne sikkert ha kjøpt oss et billigere hus etc, men vi ønsker å ha det slik vi har det nå.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat