Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 14:32   #32
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.


Jeg quoter deg fordi du skrev det så fint, men svaret mitt e generelt rettet, for dette er noe jeg ser mange kvinner sier.
Hvor er mennene deres da? Ser ikke de at huset blir forsømt? Sliter de med vasking og styr om kveldene? Hvis ikke - hvorfor ikke, har de hushjelp, kanskje?

Mannen min gjer like mykje husarbeid som meg, men han har lavare krav til reinhold enn meg. Det plagar ikkje han at hybelkaninane fyker bortover golvet og at det er eit tjukt støvlag i bokhylla.
Eg har foreslått vaskehjelp fleire gangar, men det vil han ikkje ha.
Han syns det er nok å støvsuge ein gang for veka og tørke støv ein gang kvart jubelår og ser ikkje heilt problemet

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat