Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 14:26   #27
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Jeg kjenner nok flere fra Simones kategori enn Teofelia sin kategori. Men så synes jeg det er forskjell på å ha en dag for seg selv og å ha en dag for å få tid til husarbeid og handling. Det å ha en dag for å få tid til å gjøre husarbeid og handling handler for meg mer om å få hverdagen til å gå opp enn komfort.

Jeg kjente bare at jeg ble så provosert over at det ble sagt at kvinner ikke må være redde for å jobbe og bli slitne. Det er da generelt ikke et problem at kvinner er redde for å bli slitne. Der er jeg nok mer på Simone sin definisjon om at man er redd for å bli utslitt.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat