Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 14:21   #22
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Og om jeg så er blitt sliten av å sjonglere mellom jobb og familie, så er det vel ikke jobben - men mr. Che jeg bør ta en prat med, tenker jeg.

Ja nemlig, slik tenkte jeg også, da jeg hadde en mann.

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg jobbar full stilling no, og eg rekk rett og slett ikkje over alt eg burde gjere. Huset blir forsømt sidan eg ikkje orkar å vaske og styre etter kl 22 på kvelden. Eg kunne sjølvsagt gjort det, men då hadde eg blitt veldig sliten.

Jeg quoter deg fordi du skrev det så fint, men svaret mitt e generelt rettet, for dette er noe jeg ser mange kvinner sier.
Hvor er mennene deres da? Ser ikke de at huset blir forsømt? Sliter de med vasking og styr om kveldene? Hvis ikke - hvorfor ikke, har de hushjelp, kanskje?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat