Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-08, 10:49   #5
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vet at mange bare fjaser det bort og ler litt, men når burde man ta slikt på alvor? Det høres jo ut som science-fiction, men KAN det ikke skje? Her har jo flere prøvd å stoppe eksperimentet i rettssaker og lignende, det er visst ganske stort oppstyr rundt det. Jeg kjenner faktisk at jeg er en smule nervøs.

Jeg er ikke nervøs fordi dr Wagner har fått seg noen personlige meninger om ting som han ikke er spesielt kompetent til å uttale seg om, det at han har gått til retten med det gjør det ikke mer sannsynlig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat