Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-21, 12:14   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nabovarsel før fest?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Smart å gjøre. Det er noe å forberede naboene. Sist det ble varslet her, ble vi sittende å vente på feststøy ( også hørte vi så og si ingenting).

Det er lov til å fjase nå, ikke sant?

Jeg bodde i en eldre bygård på Torshov da jeg var i 20-årene, og den var ikke lydtett. Så en gang jeg skulle ha fest ga jeg beskjed til nærmeste nabo. Jeg hang opp lapp i oppgangen også, men nærmeste nabo hadde passert 90 og siden det ikke var heis så var hun ikke ute av huset hver dag.

Jeg hadde gitt beskjed om at festen skulle starte kl 19. Kl 19.30 har det kommet tre gjester og hun ringte på døra. Hun var bekymret for meg. Hun hørte ingen fest i det hele tatt, og lurte på om jeg hadde blitt syk.

Hun lovet videre at hun skulle ta ut høreapparatet nå som hun visste at jeg var frisk, så da hadde jeg ingenting å frykte fra henne.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat