Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-21, 08:38   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Duftpinner»

Lenge siden du åpnet den amo? Det går litt tid før pinnene har trukket til seg olje hele veien, og da lukter det mer. Jeg har hatt slike på badet i noen omganger, Rituals tidligere, akkurat nå har jeg fra Meraki (synes de jeg har hatt fra Rituals lukter bedre). Har kjent godt lukta idet jeg kommer inn på badet, men som andre nevner kjenner jeg det ikke lenger etter å ha vært der inne ei stund. Men det kommer vel an på hvor stort rommet er også.

Diffuser er vel et annet navn (?) men duftpinner er et bedre ord synes jeg. I reklamene har jeg sett begge deler.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat