Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-20, 17:00   #17
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Jeg er visst så ordentlig og velformulert at jeg ikke gjør så mye objektivt pinlig (hva jeg synes inni meg er noe annet), men i hvert fall gjorde følgende episode til at barna sa at de nesten ble litt flau av moren sin for aller første gang:
Det var NM-seminar i korpset, og siden jeg ikke kunne være med til NM for å høre dem live, spurte jeg eldste om det var planlagt en gjennomkjøring med publikum i løpet av seminaret. Hun skulle høre med dirigenten, og senere på dagen fikk jeg melding om at det ble gjennomkjøring kl. 13.30. Flotte greier, tenkte jeg, stilte opp i musikksalen presis, og det gikk ikke mange minuttene før jeg skjønte at min ekstroverte datter hadde fikset en gjennomkjøring bare for meg :dåner:

Så de kjørte 15 minutts fantastisk musikk med ett temmelig introvert menneske som publikum, som satt med gråten i halsen og frenetisk prøvde å hoste opp en strategi for hva jeg skulle gjøre når stykket tok slutt klappe?

Nei.
Jeg reiste meg opp, sa tusen, tusen takk, I love you, smask, småløp ut i min flagrende blomsterkjole og snudde meg ikke tilbake.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat