Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-14, 07:50   #2
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykmelder kvinner seg for å "forebygge" sykdom?

"Folk" er jo alle typer mennesker så jeg tror ikke du kommer til å få en generell regel, men forhåpentligvis en spennende diskusjon!

Det jeg tror er at mennesker i "nye" yrker får sliasjeskader av feks relasjonsbygging, kommunikasjon etc. Det er som når jeg leser om musikere: Nrå de får spørsmål om "Hvilken musikk slapper du av med" Så svarer de: "Ingen. Jeg vil ha det stille når jeg slapper av". Det er noe med det å være "på".

Jeg tror jo det er lurt å være sykemeldt når man har noe som gjør at man ikke funksjonerer optimalt i jobben, men det er jo i teorien. I praksis er det mye grått.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat