Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-19, 10:09   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Angående trakassering: Reiulf Steen og Brundtland

Jeg har ikke lest boken, bare hørt referat fra blant annet dette. Umiddelbart tenker jeg at løse rykter ikke bør trykkes i denne form, men det er klart det er sprengstoff. Jeg ser for meg at Gro har måttet tåle uendelige mengder med drit av denne typen, det er jo noe positivt i at vi reagerer mer på det nå enn vi kanskje ville gjort før #metoo. (det er jo mulig vi innbiller oss det også, her oppe på den høye hesten, det mangler vel ikke på maktmennesker som liker å tråkke på andre basert på kjønn/religion/seksualitet).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat