Tråd: Kordan?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-07, 13:43   #32
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kordan?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vet jo det, (og det er jo lett for østlendinger å si at man ikke skal skrive på dialekt )

Det er ikke vesentlig "lettere" for østlendinger å unngå å skrive på dialekt enn det er for oss andre. Tinetoff kan sikkert demonstrere igjen ved anledning.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg lurte bare på om det var noen regler for skriftlig dialekt eller ikke, siden Ms. Lee reagerte på "kordan".

Det er ingen regler for det, fordi det er feil å skrive dialekt - det var bare det jeg mente å si. Det er litt som å spørre om det er noen regler i fotball hvordan man skal kaste ballen i mål; i fotball kaster man ikke ballen, og derfor er det heller ingen regler for hvordan det skal gjøres. Du kan selvsagt kaste ballen hvis du vil, eller lage ditt eget spill med egne regler for hvordan ballen skal kastes, men du kan ikke bruke fotballregler for denne typen spill.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat