Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 21:16   #38
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ille ER det egentlig med pølser?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Middag som siste? Greit nok, for ham, som legger seg innen et par timer, men hva med eldre unger/voksne som skal være oppe i mange, mange timer til? Det er da slett ikke sunt å spise "få store måltider" heller...?

tilpassingen har liksom kommet av seg selv, sånn ubevisst, at vi oftest har mat der han i alle fall liker enten hovedretten eller tilbehøret...

Å ikke gi ham kveldsmat klarer jeg ikke enda i alle fall, vi sliter nok med dårlig nattesøvn og etterspørsel etter nattmat som det er...

Jeg mener selvsagt middag som siste måltid for barnet. Jeg som legger meg ellom 24 og 01 spiser alltid et eller annet etterpå - men ikke nødvendigvis så masse. Spiser alltid mye til middag (det er der jeg får i meg grønnsaksrasjonen) og er mett lenge.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat