Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 21:14   #35
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ille ER det egentlig med pølser?

Barnet overlever fint sommeren med pølser 5 dager i uken også. Men du kan grille mye småttiser liker. Som verken er dyrt eller trenger mye forberedelse. I fjor var min 2+ og jeg elsker å grille. Gjerne 7 dager i uken. Brukte aluminiumsfat for grilling og la på skiver med gulrot, potet, fisk, halve maiskolber, pølser, kylling, laks og mye godt. Olivenolje er fint som basis, syns jeg når jeg skal krydre. Og rosmarin f.eks. på potetskivene. Litt estragon og olivenolje på gulrøttene? Tzatziki som tilbehør? Med små virkemidler laget jeg masse godt til han. Løk og hvitløk bakt i folie med olje og champignon hadde vi ofte. Bare husk at du ikke må forvente at alt blir spist opp. Og noe ikke smakt på en gang. I alle fall første gangen. Små porsjoner er tingen. Kos dere!


Sist redigert av United : 01-06-10 kl 21:24.
United er ikke aktiv   Svar med sitat