Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 20:50   #28
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ille ER det egentlig med pølser?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ja, vi er vel det, men nå var dette bare tredje gangen vi grillet i år, nei, fjerde inkl den "pølser ved sjøen"-greia da, og vi har vel ikke tenkt så nøye gjennom dette enda, så vi slengte på et par pølser i stedet.

Ja, vi snakker jo ikke om en enorm mengde pølser foreløpig da - men jeg ser ikke helt at dette har noe med grilling å gjøre? Hva har han spist når dere har hatt fisk, poteter og gulrøtter i vinter da?

Jeg tror egentlig mine svar er mer prinsipielle enn akkurat avhengig av grillsituasjonen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat