Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 20:41   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.530
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ille ER det egentlig med pølser?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hvis dere hadde fisk, poteter og raspede gulrøtter; hadde jeg ikke hatt noen hemninger med å slenge på et par grønnsaker til som du vet han liker. Og latt det være med det. Det er vel ikke SÅ lenge til kveldsmat? Men her er vi vel mer inne på noe annet enn akkurat det med grillingen, hvis du mener at man må servere pølser ved siden av fisk og poteter for at han skal bli mett?

Ja, vi er vel det, men nå var dette bare tredje gangen vi grillet i år, nei, fjerde inkl den "pølser ved sjøen"-greia da, og vi har vel ikke tenkt så nøye gjennom dette enda, så vi slengte på et par pølser i stedet. Det var ikke lenge til kveldsmat, det stemmer det, men det var derimot lenge siden lunsj, en litt sånn "ruskete" dag matmessig dette her. Det er mer for "resten av sommeren" jeg tenker, fremover. Og ja, det blir nok mye salat fremover. Men ja, det er mulig mange mener vi er på feilspor når snart-to-åringen heller går sulten fra bordet enn å spise (grillede) poteter og torskefilet. Vi er sikkert det. Hadde det ikke vært for at jeg vet litt bedre enn som så, hadde jeg dog sånnsett gjerne gått sulten fra bordet jeg også....

*lage seg kveldsmat, vel vitende om at jeg nok stryker i mamma-testen*

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat