Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 20:38   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ille ER det egentlig med pølser?

Svigermor driver også sånn belønningsgreier, eller gjorde det før i alle fall, jeg får mark av det og slår ned på det så fort jeg kan.

Dere kan vel gi ham pølser av og til, så får han neppe proteinmangel, suppler med litt egg og litt andre middager når det regner, sommeren er da ikke sååå lang. Tror det er ganske vanlig at unger i den alderen fort spiser mest av tilbehøret, jeg synes ikke det er så farlig, jeg er mer opptatt av at unger ikke skal oppleve masse særbehandling ved bordet.
Vel, men kanskje andre også vil si sitt her, nå ble jeg virkelig engasjert i denne pølsediskusjonen .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat