Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 20:34   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ille ER det egentlig med pølser?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er virkelig mulig jeg er treig, jeg mener ikke at du skal belønne med noe som helst, men at han ikke skal få spesialservering hver gang dere griller? Dere kan vel tilpasse tilbehøret litt slik at dere vet det er en del tilbehør han liker? (som serveres alle, slik at det ikke blir "bare" til ham, eller som "belønning").

Vi tilpasser stadig tilbehør her, jeg serverer ikke BARE rosenkål som junior ikke liker liksom, han liker jo mange andre grønnsaker uten at han av den grunn opplever å få særbehandling fordi jeg velger å ha litt mer utvalg i grønnsaker.

Neida, du er ikke treig, jeg henviste til svigermors måte å få i ham maten på (det var muligens jeg som startet, men en "spis litt middag da, skal vi se om ikke mamma finner noe godt oppi her" utartet litt, kan man si...) dersom jeg legger tomat, agurk, paprika, evt pasta og "et eller annet grillet" på fatet hans... så spiser han først all tomaten. Så all agurken. Så all pastaen, om der er det. Så paprikaen. Dersom det var ris i stedet for pasta kommer den her. Ikke særbehandling, vi spiser også salat, men vi spiser den som tilbehør da... For all del, mett blir han, men proteiner er vel også greit for en gutt i vekst, så en sommer på salat er vel ikke noe bedre enn en sommer på pølser?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat