Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-21, 11:55   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket turtøy og tursko anbefaler du?

Jeg har samme erfaring som Tink, særlig når det gjelder yttertøy. Når det gjelder bukser er det passformen som er det viktigste, og der må man jo bare prøve seg fram for å finne det som passer egen kroppsfasong. Jeg har funnet en bukse fra Stormberg som passer meg veldig godt, jeg har ikke funnet noen av modellene til de dyre merkene som passer meg like bra. Men den kan ha helt feil fasong for andre. Og jeg liker ikke gore-tex eller andre vanntette og såkalt pustende membraner (pustende my ass), så jeg har også en bomullsanorakk (tror det er Fjällräven, kjøpt før det ble så hinsides dyrt) som jeg snart har brukt både i stykker og sammen igjen. Og ellers en litt mer teknisk sak (vindtett og vannavstøtende, men ikke vanntett) som jeg ikke husker merket på. Hvis det pøsregner slik at den ikke holder bruker jeg en relativt billig, men helt tett regnjakke.

Men av ulltøy har jeg mine favoritter, jeg hater gensere som blir for korte i ermene, og som ikke går langt nok ned over rumpa. og longs som ikke sitter godt nok oppe, eller er for kort i bena.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat