Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-20, 22:03   #6
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket turtøy og tursko anbefaler du?

Som vestlending er jeg veldig glad i Falketind gtx jakke fra Norrøna, min er på 4.året nå. Turbukse i softshell fra både Norrøna og Bergans, liker begge godt. Jeg har halvhøye gtx fra Hoka, de er fantastiske. Ønsker meg noen lave terrengsko uten Goretex (til vår/sommerbruk). Ellers er ull gull. Jeg har også en ulljakke fra Bergans som mellomlag mellom ull og skalljakke. Dunjakke har jeg bare med dersom pauser underveis. Jeg går sjelden med dunjakke på, jeg blir fort varm, og synes jeg den blir fuktig og lite «varmebestandig».

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat