Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 00:22   #13
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du rattet?

Inspirert av annen tråd her:
Hvis du er i bil, og er kvinne, tar du plass i førersetet, eller overlater du det til partner?
Viss partner er med kjører han. Han er en ELENDLIG passasjer. Såpass dårlig at jeg flere ganger har stoppet bilen og vi ha byttet plass. Jeg er en habil sjåfør med 15000 km årlig (jeg kjører mer hverdagskjøring enn han)

Kjører du langturer alene?
Ja

Motorvei?
Ja
Kjører du i bytrafikk dersom du til daglig bor og kjører på distriktsveier?
Ja

Lukeparkerer?
Den koden har jeg ikke knekt. Men så har jeg aldri opplevd å måtte lukeparkere heller. Men jeg er en jævel på å rygge tilhenger.

Kjører "den store bilen" dersom du har din egen lille dagligbil?
Ja
Kjører med tilhenger eller campingvogn?
Ja og jeg har BE altså førerkort for tilhenger.
Bobil?
Har ikke. Men jeg kjører traktor om jeg må. Dog skal det sies at jeg er en skikkelig dårlig traktorfører.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat