Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-21, 12:13   #5
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lær meg om skibukser

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Langrennsbikser virker å være laget for dem som går på aktiv (trenings)skitur

Jeg som går på ski med unger i "falle og reise opp igjen"-alderen, hvor "sitte leng stille og spise matpakke og drikke kakao" er målet mer en akurat ørten mil fort på ski, vil ha en bukse til å holde varmen når jeg måker snø, er i akebakken eller på isen mm, så vil jeg egentlig ha en foret bukse. For jeg er ikke i så innmari mye AKTIVITET at jeg generrerer varme selv, jeg fryser

Pr nå har jeg en uforet vind og vanntett bukse, og ullbukse under, men vil EGENTIG ha foret vinterbukse.

Dette har vært min type aktivitet i mange år også.
Nå er jeg nok mer aktiv. Men jeg føler ikke at jeg klarer å "gå meg varm" nok.
I dag hadde jeg ullstilongs og boblebukse. Jeg gikk tur i oppoverbakke, og ble passe svett på overkroppen, mens jeg frøs sykt mye på rumpa. Så jeg er på jakt etter noe som holder godt på varmen, men som også er godt å bevege seg i. Og som har plass til flere lag med ull under.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat