Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-20, 23:15   #15
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Influencere, netthets og hvor går grensen, egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Ja, men det var poenget mitt, at den kategorien passer ikke helt, den heller. Hvis du leser veiledninga som ligger der, så er eksemplene for den kategorien bare på bilder av mindreårige, og det er det jo ikke. Det er sikkert ikke så nøye akkurat hva man melder det inn som, altså. Jeg hang meg bare opp i at Instagrams rapportverktøy ikke tar høyde for problematiske bildetekster, eller sammensatte tekster. Det burde de jo. #pirk

Ellers håper jeg jo inderlig sånt ødelegger kredibilitet på sikt, men jeg har følelsen av at målgruppa til Sophie Elise ikke er så veldig opptatt av den slags.

Nei, det er nok mange av dem som ikke er det - det er jo bare å lese kommentarene på IG under innlegget. Men hvis produsentene som kjøper reklame hos henne, opplever at hun får kritikk for verdiene hun fronter - hvis folk bruker forbrukermakten sin og sier fra, så tror jeg det bir endring på sikt. Money talks - så hvis folk ikke gidder å kjøpe produkter hun selger, vil det være den mest effektive måten å få tll endring på. Jeg tror nemlig ikke et øyeblikk det er ideologi som driver henne.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat