Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-19, 20:28   #48
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abassisaken i Trondheim

Jeg synes det er helt horribelt at man kan sende unge voksne og et barn til et land de aldri har bodd i. Jeg synes det er hjerteskjærende at de sender ungene videre og reiser tilbake med en alvorlig syk mor. Hvordan har de unge det? vet de hvordan det går med mor? hvorfor mener man at de har tilknytning til Afghanistan?

Et land som UD fraråder alle å reise til - fordi det er utrygt - og de presiserer at det gjelder hele landet.

Jeg synes det er helt hjerterått å sende unge mennesker/barn til et sted de aldri har vært - fordi mor og far er født der.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat