Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-19, 11:28   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi ta bompengedebatten?

For meg er ikke bussen sånn veldig kompatibel med jobb pga ikke så hyppige avganger, men det kunne latt seg gjøre med en del tilpassinger av vaner, langt mindre fleksibilitet, som igjen påvirker mulighene for ungene fritidsaktiviteter etc.

He er ikke bomring enda men den er under planlegging, vi får se hva det blir til, men tog eksisterer jo ikke, buss er det ikke så mye av i alle retninger, og omveier finnes ikke, det er bom på en vei som sneier innom kommunen men mange skal ikke inn mot byen, etc. vi får se hva det blir til

Motstander av bompenger er jeg likevel ikke, og ser på den nei til bompenge-facebookgruppa jeg inviteres til og kjenner flere som støtter, med litt sånn "ikke helt min stil", for jeg er jo argumentet med å få ned biltrafikken altså. Men det er forskjell på oslogryta og distriktene på mange måter.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat