Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-19, 11:02   #65
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Le Bureau des légendes (NRK)

Inagh, ikke Rocamboule, vel? Det er Phenomenes nye dekknavn?

Jeg har hatt et veldig svingende forhold til serien. Jeg syntes Painintheass ( ) var utrolig irriterende i hele sesong 1 og halve sesong 2, med det lille halvsmilet sitt, og Raymond var enda verre. Det er ikke ofte jeg gidder å kjøre på fordi alle sier at sesong 3 er så bra.

Også var det så verdt det! Jeg digger Marie-Anne og Caesar, og så klart Jonas. Jeg synes det er kult hvis de kjører neste sesong uten M.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat