Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-10, 09:37   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.326
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Sint!

Kan jeg "klage" på nye vinterdekk?

Jeg er ikke fornøyd med dekkene mine, jeg synes jeg spinner der jeg ikke bør, og ABSen jobber mer enn den egentlig bør.

Jeg var fornøyd med de dekkene jeg hadde (Nokian, hakkapelitti, eller hva de nå heter). Men mannen hadde kjøpt seg en bil i høst (akkurat samme som min bil), som trengte nye vinterdekk, for de var ubrukelige. Da tok han mine "gamle" vinterdekk (brukt i 3 sesonger), og kjøpte nye til min bil. "Snill", men de hadde ikke inne Nokian. De jeg fikk (Dunlop tror jeg) skulle være de nest beste på test. Men jeg liker de ikke!! De gamle dekkene var bedre. Jeg skal høre med mannen (eksen) om han har "problemer" med mine gamle dekk, men bilen hans har stått ubrukt ved hans nye bosted siden før jul.

Går det an å klage der han kjøpte dekkene? Eller må jeg bare bite i det sure eplet og kjøpe nye neste vinter også? De er piggfrie, men jeg har hatt piggfrie i mange år uten store problemer, jeg kjører etter forholdene.

Det er kjedelig å føle en på passe så ekstremt mer på enn før...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat