Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-21, 09:55   #17
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.459
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Jeg er egentlig altspisende, men forspiste meg på kamskjell en nyttårsaften for ca 20 år siden. For mye av det gode var IKKE deilig. Klarer å lirke inn et par hvis vi er invitert bort, men ville helst vært foruten. En annen ting jeg klarer meg uten i kategorien "fin mat" er stekt/varm gåselever. Er det gåseleverpate, spiser jeg veldig gjerne, men altså ikke sånn stekt variant. Det er heldigvis svært sjelden jeg får dette, men klarte faktisk å få BÅDE kamskjell og varm gåselever på en fransk restaurant hvor noen hadde bestilt en fast meny. Da ble det en baguette etter lunsj. Hahaha. Når jeg tenker på det, er begge disse tingene i kategorien fet, varm mat. Kanskje det er det jeg reagerer på?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat