Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 18:08   #55
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NAV til besvær?

Jeg har vært frem og tilbake med NAV i noen år nå, og i en periode var jeg så møkka lei av hele styret, at vi gikk uten penger, lenge. For jeg maktet ikke tanken på å begynne engang. Så det endte med at jeg tok opp studielån for å ta opp fag som NAV hadde sagt jeg måtte ta opp, for jeg orket ikke sloss med de.

Da det tilslutt ble sendt søknad om AAP tok det 1 1/2 år før jeg fikk vedtak. Det var 1 1/2 år som var rimelig frustrerende. Det siste året ringte jeg en gang i mnd, og fikk altlid som svar "åh, nei, du har fått ny saksbehandler nå, vent litt skal sette deg over" Da skjedde en av to ting: - Jeg kom frem til saksbehandler, fikk beskjed om at nå lå jeg øverst i bunken, eller jeg kom aldri frem til saksbehandleren, uansett hvor mange ganger jeg ringte..

Den mest absurde telefonsamtalen jeg har hatt med NAV er dagen etter at Storebror var født. Jeg hadde knapt kommet meg ut av senga etter keisersnitt, da hun ringte.
Og ville jeg skulle komme på samtale. Dagen etterpå.
Jeg forklarte at nei, dessverre, det kunne jeg ikke, jeg lå på sykehus etter keisersnitt.
Hun så ikke problemet, kunne jeg ikke bare la ungen være på sykehuset og komme nedover?
Jeg gjentok at nei, og jeg har jo tatt keisersnitt.
Og fikk som svar "du får sikkert låne rullestol?"

Da la jeg på.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat