Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 12:32   #54
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV til besvær?

Det jeg har savnet nå som systemene ikke snakker sammen godt nok, har vært evnen til å koordinere. F.eks. da min mann begrunnet avkryssing i dagpengesøknad til det som tidligere var Aetat, med dokumentasjon som det finnes flust av i det som tidligere var trygdekontoret. Nå som det er ett NAV og det fortsatt egentlig er Aetat og Trygdekontor under overflaten, så er det dumt at en eller annen koordinator i mottaksskranken på forespørsel ikke kan sørge for at "Aetat" får med de dokumentene fra "Trygdekontoret" når saken sendes til behandling.

Det som gjør det til et problem for oss på brukersiden er at mannen min muligens må ta seg fri fra eller takke nei til en vakt på den jobben han skaffet seg rimelig fort, for å dra til NAV og flytte papirer mellom hendene på to personer som jobber sammen. For å altså omgjøre avslaget på dagpengene fra den korte tiden han var jobbsøker.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat