Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-19, 10:25   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løpere: Hvor alvorlig tar dere småskader?

Kjedelig, Timar.

En liten oppdatering her, mest for min egen hukommelses del: Det går ikke spesielt bra. Kneet er litt varierende, men nå føler jeg at jeg har blitt skeiv og haltende i hele kroppen. Det starta altså med leggen, og så har det forplanta seg. Jeg føler meg ganske idiot der jeg sleper meg vraltende av gårde på joggetur, sta som et esel, men åpenbart i ubalanse. Jeg kan fortsatt GÅ ganske greit, heldigvis, men kjenner det tidvis godt i kneet nedover trapper.

10-åringen har også et kne som dessverre aldri har blitt riktig bra etter en hard smell på en gammel kustgressbane i juni, så nå har jeg bestilt en felles knetime for meg og ham hos fysio i neste uke.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat