Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-19, 12:59   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løpere: Hvor alvorlig tar dere småskader?

Huff, god bedring med kjipe skader!

En liten oppdatering herfra: Det ble ikke bedre etter fysioterapien. Derimot virker det som om det har "spredt" seg til kneet, som i noen uker har krangla litt i nedoverbakker. Det er ikke dritvondt, men jeg blir liksom haltende litt. På helt flat mark og oppover går det fint, så hva gjør stabeisen da? Slutter å løpe? Neida, løper oppoverbakke og tar bussen hjem.

Jeg vil tippe knegreiene er en slags "følgefeil" av leggen, og så mistenker jeg at de nye Hoka-skoene med innleggssåler for pronasjon på noe vis har gjort det verre. Slet ganske mye med kneet i forrige uke, i nedoverbakke og ned trapper, men så gikk jeg tilbake til mine gamle overpronasjonssko - og har blitt så å si bra i kneet. Mystiske greier! Dette er venstrebeinet, hvor overpronasjonen ifølge mannen i sportsbutikken ikke er så uttalt. (På høyrebeinet, derimot, var det visst ganske ille.) Mulig dette "gode" beinet da ikke har godt av såpass uttalt pronasjonsstøtte.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat