Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-19, 08:15   #43
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere morgenfugler ansatt i Kaffestuggu?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg skjønner godt at det ikke er morsomt å få tyn for en jobb man gjør frivillig. Men her er vel poenget først og fremst at folk prøver å være konstruktive: hvordan kan man få et bedre tilbud, uten å stille høyere krav til moderatorene. Og et opplagt svar på det er selvsagt at åpning ikke skal måtte være avhengig av moddene, for eksempel ved å flytte skravletrådene til skravleforumet.

Jeg vet jo ikke hva dere får av tilbakemeldinger til vanlig, men jeg syns ikke innholdet i denne diskusjonen fortjener småsurhet.

Denne diskusjonen er i stor grad helt ok, og som jeg skrev over så diskuteres det i moderatorteamet hvilken løsning vil ha.

Det jeg har reagert på er sniping i kaffebloggen om for sen åpning, som har vært en gjenganger over lengre tid.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat