Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-18, 00:03   #19
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Jeg gleder meg alltid til jul, men vi har ikke startet noen forberedelser også. (I tillegg er det jo storebrors bursdag i starten av desember på tenke på samtidig.)
Jeg er usikker på hvem vi skal feire med i år. Broren min feirer hos samboerens familie siden han var hos oss i fjor. Mamma vet jeg ikke ennå. Mannens tante har flyttet østover til oss så vi har tenkt å invitere henne og datteren hennes hit. Vi vet jo ikke om de takker ja, det kan jo være de synes rolig julefeiring bare de to er å foretrekke framfor den noe mer støyende barnefamiliefeiringen vi har, men det er opp til dem. Gaver og julekalendere har jeg ikke tenkt på en gang annet enn at lillesøster bl.a. skal få nettbrett. Jeg vet at Tøysenissen skal besøke oss i år etter å ha hatt pause i fjor da Julealven var her i stedet.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat