Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-16, 23:51   #54
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Ikke slem rine, bare litt skarp i kantene. Folk kan skrape seg opp. Som en rose med torner siden jeg er i det poetiske hjørnet.

Pssht. Folk lar seg krenke for lett. Når jeg mottar 20 rødprikker for å skrive noe så åpenbart som at ganske mange trenger å ta seg sammen i stedet for å sykmelde seg (det er nesten utelukkende i slike tråder folk rødprikker meg), handler det om helt andre ting enn at jeg har skarpe kanter.
Jeg er ikke lei meg for pallplass på rødprikkarenaen (det ante meg nok at jeg hadde det), jeg hadde bare ikke trodd jeg var helt på toppen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat