Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-07, 13:13   #45
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madam Mims gamle ukemenyer

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Jeg øver meg på å bli en bedre husmor og lagde denne på søndag. Det ble supergodt, men ble servert med poteter da det ble suppe med kjøtt og grønnsaker. Har jeg gjort noe feil? Skulle det vært mer som en gryterett?

Et annet spørsmål: jeg sliter med å finne sennepspulver, men finner sennepsfrø. Har tilgang på det meste av butikker. Noen tips om hvor sennepspulver finnes?

Nei, du har ikke gjort noe feil, så vidt jeg kan se. Var det godt? Da er det greit. :motto: Jeg koker uten lokk, og da koker det inn, men hvis du vil ha det enda mer grytete, kan du kutte ut det meste av vannet og heller spe litt underveis så det ikke koker tørt. Det skader heller ikke med litt vin oppi. :motto igjen:

Sennepspulver pleier å være rimelig greit å få tak i. Det ser slik ut:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat