Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-23, 16:29   #44
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for oss som spiller i korps

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Nei, jeg aner ikke om det er vanlig med prøvespill. Jeg er jo korsanger, så vi må vanligvis prøvesynge, men jeg vet ikke hva som er vanlig i korps . Hun spiller fløyte, og det gjør mange andre også - så det er sikkert fordi de har nok fløytister. Men hun blir litt deppa, da, og tenker nok at de tenker at hun ikke er god nok - selv om hun ikke har noe grunnlag for å tenke det.

Jeg har sagt at hun må kontakte dirigenten hun hadde på folkehøyskolen og evt fløytelærerne sine og be dem om tips/råd og evt referanser.

Av en eller annen grunn er det ganske mange fløyter som spiller som voksne ja. Prøvespill er vanlig i elitekorps, men for å få prøvespille må de jo ha et behov. Så finnes det jo endel korps som ikke er fullt så elite, men som fortsatt er gode nok til at det er gøy også for de som er skikkelig flinke. Og det er ikke helt uvanlig å bytte fra ett korps til et annet heller, det kan vise seg å være enklere å få kontakter når hun allerede er med et sted. Det blir litt som å søke jobb - være litt mindre kresen, sende mange mailer og begynne et sted tror jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat