Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-21, 11:02   #69
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Droppet valgkamp for Kompani Lauritsen og ble justisminister? Da håper jeg VIRKELIG hun er flink.

La oss håpe det! Altså, det er hun jo åpenbart, men det er litt av en post, da. Jeg blir nesten litt imponert over at Støre ikke safer akkurat justisministeren, etter alt tullballet som har vært.

(Også begynner jeg å lure på om det er jeg som er sær og gammelmodig, som ruller med øynene av realitydeltagelse og synes folk er altfor unge til ting.)

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat