Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-23, 13:54   #31
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.283
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den viktigste politiske symbolsaken

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Jeg syns for øvrig Voldsløkka er temmelig sentralt, med bussholdeplass rett ved siden av, på begge sider, faktisk. Skjønner at det er mye utstyr å drasse med seg når man spiller bandy altså. Men ser jo mange med trillebag som greier det fint.

Det er mulig, jeg er enig i det. For vår del blir tiden også veldig relevant siden kampene starter sent når ungdommene vokser til. Bil tar 20 min, kollektiv kan man velge buss med 1 bytte og 10 min gangtid, buss-tog-buss med 6 minutters gangtid, begge tar ca 45 min. Siste alternativ er buss -T-bane-buss, men det tar 1 time 15 minutter med 4 minutters gangtid. Vi er ofte ikke hjemme før godt etter kl 23 med bil, og det ville blitt midnatt med offentlig. Etter vi kommer hjem må utøveren spise og dusje før natt. Som regel med morgentrening dagen etterpå, og vi voksne skal på jobb.

Vi tar vanligvis bil-T-bane til Frogner, selv det er relativt god parkering der.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat