Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-20, 20:06   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate turjakka, da?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Der har du unektelig et poeng! Men altså, det er en del dager hvor vindstyrken er under 5. Og det er lurt å starte tidlig på dagen, da er det som regel mye mindre vind enn på ettermiddagen. Jeg går helst ut på tur i 8-tida hvis jeg ikke skal gå sammen med noen. Går også endel på tur litt lenger innover, som Sunnhordland, Etnefjella og Seljestad. Men på toppene blåser det jo nesten bestandig, så greit med ekstra klær i sekken.

Jeg går helst tur om morgenen. Minst folk. Men ja, det blåser jo alltid på toppene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat