Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-19, 12:31   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Suppetallerken

Jeg trenger hjelp til å finne fine suppetallerkner og tips til hvilken størrelse de bør være.

Jeg har et retro-servise som jeg har de fleste deler til, men det har vist seg svært vanskelig å få tak i dype tallerkner.

Før jul fant jeg Ittala Teema på tilbud, så nå har jeg seks av de røde små. De er fine til frokostgrøten og grønnsakstilbehør, men blir litt små til suppe.

Noen som har gode tips? Jeg har knallgult spisebord, så de bør kanskje helst være litt nøytrale. (og billigst mulig, budsjettet er ikke så sjenerøst).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat