Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-09, 14:14   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å leve uten bil

Jeg fikk ikke lappn før jeg var 33 år, men har kjørt bil så og si daglig siden da. Jeg trenger bil for å komme meg til jobb uten å måtte bytte buss "hundre" ganger. Manne min samkjører med brødrene sine, de jobber på samme sted alle tre. Vi har likevel to bilder, mannen sin bil er firmabil.

Sett bort fra det miljømessige hensynet så synes jeg at hverdagen min er blitt lettere etter at jeg fikk lappen, men i samme tidspunkt flyttet jeg også ut av Oslo. Der tengte jeg det ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat