Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-19, 12:38   #19
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av terrorister som gjør nazihilsen

Fordi det er en del av historien. Og fordi vi ikke lar være å trykke bilder som kan virke tiltrekkende på nynazister. Hva ville historien vært uten bildene av Hitler? (Og ja, jeg Hitlet nettopp tråden, og det var helt på sin plass).
Å trykke det, men å moderere bruken er forbilledlig.
Det er selvfølgelig fristende å trekke inn ytringsfrihet og tiltaltes rett til også å ytre seg, også når det er fryktelig ubehagelig og kan ramme sårbare grupper. Men det skal jeg ikke gjøre, for det er ingen som har forbudt han å ytre seg. Og å ønske bildene fjernet er OGSÅ en del av ytringsfriheten.



Og autokorekten min rettet Hitlet til agurken

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat