Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-22, 09:47   #22
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som leser mye, hvordan setter dere av tid?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Etter at jeg kuttet ut Facebook og instagram har jeg fått mye mer tid til å lese/lytte.

Men dere som leser 100-400 bøker i året; har dere jobb/familie?

Eg har pleid å lese mellom 100-150 bøker i året. 2/3 av desse er lydbøker, 1/3 er lese som tekst (fysiske bøker eller ebøker). Eg har ein del søvnvansker og høyrer ofte 2-3 timar på lydbok før eg sovner kvar kveld. I tillegg høyrer eg mykje på lydbok i løpet av ein dag.

Tekst må eg i større grad "sette meg ned med". Eg klarer ikkje, som for eksempel Amylin, å lese litt innimellom. Og eg ser òg at dei bøkene som kanskje er egna til det, er bøker eg vel å lytte til på lydbok i staden for å lese.

Eg er ufør og har barn annakvar veke. Då eg var i full jobb las eg mellom 30-50 bøker i året og då lytta eg nesen aldri til lydbøker.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat